irma och jag

Nu har Irma och jag fått en ny hobby tillsammans. längdskidåkning.

Vi drar ner på täkten, jag på skidor och hon lös såklart, sen åker jag skidor och tränar och hon springer i djupsnö och blir trött. skitbra kombo.
sen när vi kommer hem tar vi fram grävlingsskinnet och kör att hon ska attackera på kommando. sen bryter vi och hon får prova igen. hon älskar de,

på söndag ska vi på utställning och jag är sjukt pepp. Vill så mkt och vill så gärna lyckas med Irma..

Höga krav, mkt förväntningar.
men sen är hon finast också :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaså vad skönt. nej, vi slipper läsa det som tur är. Det verkar lite flummigt sådär. Vad ska du göra efter skolan då? :) Det är så kul att höra hur alla tänker göra och så. :)

2009-02-17 @ 21:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0