i framtiden

i framtiden kommer jag att kunna titta tillbaka på den här resan. nu är det 22 timmar sen Irma klarade provet... och jag vaknar fortfarande till då och då... och inser lite.. att en sån här hund.. får man bara en gång.

och jag är så innerligt glad. Glad för duktiga Irma, glad för duktiga Rakel, glad för Irmas uppfödare som har haft en sån otrolig sommar i år med resultat som är outstanding.

Glad för att hemma i min säng, på min kudde. Ligger min lilla fina älskade Irma. lika glad o nöjd som alltid... lite sliten, efter grytprov och låång bilresa runt hela Norrlandskusten och över till Uleåborg. och jag blir så innerligt glad, då hon svarar upp på alla förväntingar och förhoppningar jag har på henne. Jag får bara en sån här hund en gång.

och jag har länge siat om hennes framtid. Magnificent, är nog rätt nära... ändå.

Kommentarer
Postat av: Helena PR

Säger bara en sak; GRATTIS!!! :) :)

2010-08-15 @ 18:41:58
Postat av: Malin Mårtensson

HELT FANTASTISKT FRIDA!!!!! Gläds sååå jätte mycket åt er.

<3 "DU & IRMA är MAGNIFICENT" <3

Glömm inte det.....

Kramar i MASSOR!!!!

2010-08-15 @ 20:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0