tränar på...

Rakel tränas för klass 1 och Irma för klass 2. har tänkt debutera i nya klassen, för båda faktiskt, direkt efter jag flyttat upp till Umeå. ska börja kika runt o planera tävlingar då!!! äntligen!

Irma och jag ska debutera officiell agilitytävling den 28 augusti i Sundsvall.. en nervös matte hittas. Tur jag har bästa Lisa med mig som guidar o stöttar...

Hundarna och jag for till skogen imorse och var ute 2 h och plockade svamp och njöt. hittade bra med kantareller, det är trevligt!!! nöjda och förlåtna ska vi nu mysa ner oss i sängen efter en kväll med mat, efterrätt och mys hos Lisa och pojkarna... fan, va tungt det kommer bli utan mina fina hundvänner i Umeå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0