År 2010 till handlingarna snart...

och när allt är klart, trots att vi faktiskt inte ska tävla förrän 2a januari nästa gång - så kommer jag återkomma med en resumé över året som varit. Resultat, kommentarer och bilder över 2010s tävlingar.
vad tycks om detta?

Fram till dess, försöker ja avsluta det sista i skolan... pluggar, går promenader med hundarna...

och framförallt har jag en stor nyhet. JAG KOM IN PÅ LOGOPEDPROGRAMMET I UMEÅ! sjukt glad! trodde verkligen inte att ja skulle komma in, har ju krävts MVG i nästan alla ämnen... och jag hade 2-3 VGn för mkt trodde jag.. men, jag kom in i första urvalet!


Kommentarer
Postat av: Malin

Kikade in för att önska god jul!

Väntar på att bli "evakuerad" i snöstormen

som för tillfället råder i Skåneland!

Grattis till att du kom in på utbildningen!



*GOD JUL & GOTT NYTT ÅR*

från oss alla till er alla!

2010-12-23 @ 16:04:02
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Sarah,Yoggi&Harry

Ja du Frida, det känns inte som att GRATTIS riktigt räcker till... Du har verkligen ett fantastiskt år bakom dig och jag känner på mig att det bara är början. Du är en fantastisk inspiration för de omkring dig och har gång på gång bevisat att det går att göra ALLT med en borderterrier! Jag är grymt avundsjuk på dina framgångar, men jag hoppas och tror att du vet att jag unnar dig dem likafullt. God Fortsättning och få inte skrivkramp när du sammanfattar 2010... =) Stora kramar: Fansen i Norrköping

2010-12-28 @ 21:48:52
URL: http://www.yoggithedog.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0