herregud...

tiden går så himla fort.
Min lilla Rakel, åtta veckor på bilden, fyller snart 2 år.



och jag fascineras av hur en hund kan ha sån personlighet. Ser ni hur hon tittar i ögonvrån? Detta är FORTFARANDE den blick hon kan ge, som jag aldrig får från någon annan av bordrarna.. Min lilla älskling...

Vi har hunnit med litegrann, även om Irma av och till prioriterats efter vem som först skulle få valpar. Men två godkända GAS-prov och 2 förstapris i LK1 är inte illa pinkat. Diverse BIR-valp och annat finns också med i bagaget. Nu har hon börjat sprutas upp för rabies, Finländska grytprov ska hon startas på, i vinter väntar ett jaktprov i natur, viltspåren tar vi 2011 och utställning blir det väl också mer kontinuitet på 2011.

Min nästa stjärna har jag sagt att Rakel ska bli, och det står jag fortfarande för! Sen att hon är söt som socker, med ett av de finaste huvudena jag sett - i klass med Hillary!, och alltid är full av bus och upptåg gör henne bara än mer rolig. Bus varvas med galenskap - men denna hunden ger mig och många andra dagliga skratt.
 
J Bombax On Air (SE UCH Bombax Hera & Bombax Donizetti)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Finaste Rally-Rakel. Henne gillar jag allt :D

2010-10-20 @ 17:30:00
URL: http://nydalafavoriter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0