glädjeämnen i livet

kan vara så viktigt. Har känts så jävla tungt med allt tentaplugg, inlämningsuppgifter osv nu på slutet av terminen... allt ska lämnas in och sen råkade jag ju på en omtenta på vår Lingvistik-kurs på 7,5 hp...

men idag blev det ett glädjeämne i livet. Skrev teoriprovet, blev godkänd och ÄNTLIGEN kan jag stryka de på min plugglista! Nu kör jag för examen i sommar med uppskjutning!!!

Och nu kör vi om... tenta på onsdag, in med inlämningsuppgift fredag, tenta nästa vecka och sen SKOL-LOV! Jobb kommer kännas som en barnlek mot detta...
nu ska vi fira med färska jordgubbar och choklad!

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till uppskrivningen!

"jävla knullperioder och dräktighetstider"

o allt ha ha ha

2011-05-31 @ 09:08:44
URL: http://www.madofi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0