Less på...

att det strular massa, pratas massa och bara drygar till sig med allt hela tiden. är de inte däcken är det något annat. och även om det löser sig till slut så är det en jävla massa strul och oro däremellan! Något jag inte har tid med mellan plugg, massa hund och två jobb. Varför kan folk inte bara säga rakt ut till en enskild istället för att ta det vägen runt hörsägen? Varför ska folk pressa en i rondellerna så man nästan blir påkörd (IGEN!)? Varför ska det krångla med det mesta, när man bara försöker vara en enkel medborgare som sköter sig kring allt.

Och även om Irma är totalt upplyftande ikväll med att klara flertalet vittringar med mellan 3-7 pinnar så blir jag bara LESS.
För uppepå allt detta... så har jag ett par timmar plugg som väntar ikväll och som måste göras för imorgon jobbar jag hela dagen. 9-20:30. Och det är inte jobbet jag är less på. Utan de är att ibland är det bara skitdrygt att sitta timma ut och in och pussla med varenda minut i mitt liv för att få ihop allt.

Nu har jag spytt ut lite, nu ska jag gräva ner mig i böckerna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0